עיצוב פנים במרכז

עיצוב פנים במרכז

עיצוב פנים באזור מרכז הארץ, ובתל אביב בעיקר, מפגיש לא פעם את העוסקים בתחום עם דירות ותיקות מאד, מהן בעלות שטח קטן במיוחד. מטבע הדברים בדירות מסוג זה נדרש עיצוב פנים מסיבי הכולל טיפול יסודי וחידוש של התשתיות ישנות, ומציאת פתרונות לאילוצים קיימים על מנת להכשיר את החלל המיושן לכדי מרחב עכשווי ‘שעובד’ טוב. לצד זאת, הנוף הבנוי במרכז הארץ כולל גם לא מעט מגדלי מגורים חדשים, בהם עיצוב הפנים של הדירות אינו נדרש לטיפולים מסוג זה, ולכן, במקביל למענה לצרכים הספציפיים של הדיירים, מתמקד בד”כ בהיבטים אסתטיים. כך למשל, לא מעט מהמגדלים באזור המרכז משקיפים אל נוף הים או אל נוף אורבאני, שיכול להוות השראה לעיצוב פנים במרכז שממנף אותו כתוכן מוביל במופע החלל.

מוזמנים ליצור קשר 050-943-7427 לתיאום פגישת היכרות
או להשאיר פרטים ונשמח לחזור אליכם!

 

shira shacham
shira shacham
2023-08-13
לפני הכל אסכם בקצרה- ההחלטה הכי טובה שלנו היתה לבחור באורנה- אין ולא תהיה משהי מקצועית, מוכשרת, תקתקנית, אכפתית ונעימה כמו אורנה! אי שם לפני שנתיים כשהתחלנו לחפש בית חדש למשפחתנו, ראינו בית מהמם שאורנה עשתה לחברה טובה וידענו מיד שנרצה להנות מכישרונה. עכשיו אחרי שכבר התמקמנו ואנחנו נהנים מהבית , הפרקטיות- כמה שהוא מתאים בול לצרכים שלנו, ונהנים מהיופי- אני מרגישה חובה לשתף כדי שעוד יהנו ככה. לפני 9 חודשים מצאנו את ביתנו, בית בן 30 שנה שדרש מייק אובר רציני, החלפת כל התשתיות ובקיצור פרויקט מטורף..מהר מאד אורנה הבינה מה אנחנו רוצים, מה החלום ודאגה להגשים את הפוטנציאל של הבית באופן שלא יכולנו לדמיין ואפילו יותר, וכל זאת תוך חצי שנה בלבד!!!! (5 חודשי שיפוץ בלבד). אורנה הביאה בעלי מקצוע מעולים, לכל אורך הפרויקט (ועדיין) אורנה היתה קשובה, העלתה פתרונות יצירתיים והכל התנהל בצורה הכי נעימה והיה לנו פשוט כייף ענק בזכותה. אורנה- תודה על הגשמת חלום! אוהבים אותך!!
Dorit Hanegbi
Dorit Hanegbi
2023-02-12
אורנה ביצעה תכנון מבריק למיני פנטהאוס שלנו, ליוותה אותנו בבחירת ספקים ומוצרים ותיווכה ביעילות דרישות מול הקבלן. היא מצאה במהירות פתרונות יצירתיים לכל נושא. יש לה שילוב נדיר של חוש אסטטי עם ידע טכני בבנייה. ממליצים בחום. משפחת הנגבי
Zohar
Zohar
2023-01-08
אנחנו מאוד שמחים שהתמזל לנו שאורנה תתכנן ותעצב את הבית שלנו הכנסנו אותה לחיק המשפחה, הכרנו לה את הצרכים שלנו ואת החלומות שלנו אורנה הקשיבה ורקמה כל חלום למציאות. התכנון המדויק והקפדני, חשיבה על כל פרט ופרט, ניצול שטח מקסימלי, הליווי הצמוד, מקצוענות ללא פשרות והכל בחיוך ובהנאה. אורנה היא ממש ליגת העל! וזכינו לעבוד איתה אנחנו מאוד מאוד אוהבים את התוצאה וממליצים בחום להסתייע בשירותיה. תודה אורנה! שירלי וזוהר
ענבל אלוני גיל
ענבל אלוני גיל
2023-01-04
אורנה נעימה, בעלת טעם משובח, מקצועית ברמה הגבוהה ביותר , יצירתית, עם רעיונות מקוריים, יורדת לפרטים הקטנים ביותר, יודעת לשלב טעם טוב ופרקטיות, קשובה ואכפתית. אנו שמחים מאוד שבחרנו בה לתכנון אדריכלי כולל של הבית שלנו ומאושרים מהתוצאה הסופית.
Esteban Mendzylewski
Esteban Mendzylewski
2023-01-02
אורנה היא המעצבת הכי מדהימה ומוכשרת שיש ! ראינו את אורנה פעם ראשונה בטלוויזיה וחלמנו שיום אחד היא תעצב את ביתנו. אורנה עיצבה את ביתנו בכישרון רב והצליחה לשלב את הבקשות והצרכים שלנו בצורה מושלמת. קיבלנו בית מהמם שכל כך כיף לנו לגור בו, בית חם, נעים ורגוע למשפחה שלנו. אנחנו מקבלים המון מחמאות על העיצוב מכל מי שבא לבקר אותנו. אורנה רגישה וזמינה תמיד לכל התייעצות ושאלה ואפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות. הניסיון הרב והטעם המשובח של אורנה בולטים מהרגע הראשון, היא מוצאת את הפתרונות הכי מתאימים ויפים לבית ולמשפחה. זכינו שבחרנו באורנה !
shirly stempler
shirly stempler
2022-11-17
The most professional work I have ever had, that’s how it looks like when the service is from the heart מאוד מקצועית, נותנת את הלב והנשמה, סבלנית, התור זוג שפחות מבין קיבלנו הסברים מדויקים על אל צעד ושעל. מומלצת בחום
yael dor yuval
yael dor yuval
2022-10-21
אורנה חרוצה, מסורה, מקצועית, רצינית, סבלנית, ויסודית. סיימנו עכשיו שיפוץ של בית גדול מהיסוד בעזרתה ואנחנו ממליצים עליה מכל הלב.
o s
o s
2022-10-03
בעלת חזון, קוראת את השטח ונתנה לנו ייעוץ ברמה מקצועית וברמה האישית שהביא אותנו בסופו של יום לתוצאה מדהימה! אמינה ושירותית. הכי חשוב מבחינתי היה לקבל פידבק וייחס על דברים שהיו לי חשובים ברמה אישית ולא ידעתי להביא אותם לשולחן. ממליצה בחום!

עיצוב פנים מודרני וכפרי

בטווח סגנונות עיצוב הפנים הקיים, הרווחים ביותר הם עיצוב פנים מודרני ועיצוב פנים כפרי, שנחשבים לשני קצוות מנוגדים. עיצוב פנים מודרני עושה שימוש בחומרים שנחשבים עכשוויים כזכוכית ומתכות, ומאופיין בגיאומטריה נקייה המייצרת חלל תמציתי ומדויק. לעומתו, עיצוב פנים כפרי, כשמו כן הוא, משלב מוטיבים שחרותים בתודעה כטיפוסיים לסגנון, באמצעות פלטת חומרים וצבעים עשירה וחמימה, דוגמת טקסטילים רכים, חומרים טבעיים כעץ גולמי, לבנים או אבנים, ושילוב אלמנטים שמתקשרים אליו. הבחירה בין עיצוב פנים מודרני לעיצוב פנים כפרי היא נגזרת של התאמה ללקוחות ולהעדפותיהם האסתטיות.

עיצוב פנים

עיצוב פנים הוא תחום שקשור לתכנון ואדריכלות, ומתמקד בחללי פנים. התהליך אינו מתמצה בבחירת הרהיטים, החלטה על סגנון המטבח או אריחי החיפוי בחדר הרחצה, ומתחיל הרבה קודם לכן בטיפול בחלל עצמו, בין אם מדובר בדירה, בבית, במשרד או בית עסק מסחרי. השלב הראשון בתהליך עיצוב פנים הוא הבנת הצרכים, הדרישות והחלומות של הדיירים/הבעלים. על בסיס הבנה זו נבחנים נתוני החלל במטרה לעמת את הרצוי עם המצוי, לאמוד אפשרויות שונות, ולגבש את הרעיון התכנוני כך שיתאים למבוקש. עיצוב פנים נדרש להתייחס למבנה החלל, לגובהו, לאופי זרימת התנועה בו, לפתחים קיימים ולגודלם, לאלמנטים מבניים כקורות ועמודים וכד’, כשאלה מהווים את נקודת המוצא לתהליך כולו.

פרויקטים אחרונים

מחפשים עיצוב פנים במרכז? אשמח להיות חלק מהפרויקט הבא שלכם!